HAHA bra försök dudär

Ahmed om Svar på tal: Oj här var vi aggressiva, jag sa att det är en process som kommer ta flera hundra år om energi konsumtionen fortsätter som idag, detta för att rätta ditt påstående om att jorden kan gå under vilken dag som helst vilket är felaktigt och väldigt "wannabe miljörättsaktvist" aktigt. Ge några exempel vad du gör för att värna om miljön då? I och med att du sminkar dig som en östeuropeisk hora så tror jag inte du värnar särskilt mycket om miljön, och för att kolla vilken miljöpåverkan kosmetika har är du välkomen att googla. :)IP: 80.217.161.37

Svar; flera hundra år? det är íngen lång tid, för mig har det ingen betydelse om jag lever eller inte som sagt mina barn, barnbarn, barnbarnsbarn ska leva sina liv.  Nej det är inte felaktigt för du har ingen som helst aning lilla du och det har inte jag heller. SÅ VEM VET? Vad jag gör? ja smink är inte bra men har du hört talas om miljövänligt smink hjärtat? det är bara att googla på det också ;) så jag är miljövänlig absolutley trodde du att du var smart nu som börja prata om att jag använder smink och inte värnar om miljön men sug på den då. HAHAHA jävla stupid ass du är. dont even try bitch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback