Svar på tal

Ahmed om Politik: Tror du på allvar att jorden kan gå under vilken dag som helst? Du det där med politik är nog inte din grej och verkligen inte klimatfrågor heller. Att jorden går under är en lång process som kan ta upp till flera hundra år om konsumtionen fortsätter som idag.IP: 80.217.161.37


Svar: Ja det tror jag. På endast 1 år har hela jävla klimatet ändrats något så otroligt mycket att det inte är sant. Det spelar egentligen ingen jävla roll när det händer, jag vill att mina barn, barnbarn, barnbarns barn ska leva vidare. Och som sagt så fortsätter vi än i dag att förstöra klimatet lika mycket om inte ännu mer. Nej Politik är verkligen inte min grej, men jag värnar om vår jord. Vilket du också borde göra jävla idiot! Spelar väll förfan ingen roll när de händer om man kan hindra det genom att börja nu, snorunge!

Kommentarer
» Ahmed

Oj här var vi aggressiva, jag sa att det är en process som kommer ta flera hundra år om energi konsumtionen fortsätter som idag, detta för att rätta ditt påstående om att jorden kan gå under vilken dag som helst vilket är felaktigt och väldigt "wannabe miljörättsaktvist" aktigt. Ge några exempel vad du gör för att värna om miljön då? I och med att du sminkar dig som en östeuropeisk hora så tror jag inte du värnar särskilt mycket om miljön, och för att kolla vilken miljöpåverkan kosmetika har är du välkomen att googla. :)

2010-09-15 20:21:41
» Jakubandrine

Very well done. I enjoyed the site.

2011-05-27 14:13:19
URL: http://jakubandrine.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback