oj!

länge sedan jag skrev.. oh vad dom ändrat allt på blogg.se fattar nada. menmen! Är otroligt jävla trött på allt eller aa mitt arbete för tillfället. ta mig inte fel men en semester behövs verkligen sedan kommer jag tillbaka med nya tag. 19 september går jag på semester i 25 dagar älskart! blir barcelona med familjen sedan får vi se vad jag hittar på. Imorgon fyller min bästa vän 20 år o ja har inte köpt ett skit, får gå upp till centrum och hitta på något. Ialf så saknar jag min sonny som fan vi kanske ses imorgon förhoppningsvis, pöjken har haft semester och nu är han sjukskriven sista månaden på jobbet innan han börjar ett nytt . vi hörs om ett tag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback