come here baby put you hands on my body

Är lite lätt bloggsugen för tillfället, kan väll vara så för att jag inte haft internet, tv eller hemtelefon på 1 vecka pga äckel tele2. Var på Ikea i går handlade ljusluktor doftljus, nytt sängverkast och en myspläd eller jag fick det av mamsen gulle. Så sitter i mitt rum nu med massor av ljus tända och bara myser. Har lite saker och göra men de får bli om några timmar. Packa det sista, ducha raka benen, möta sokeina och låna lite kläder osv.. Har inte haft någon bra sömn alls i natt för den delen vaknade upp med världens värk i magen de bara strålade låg och grät för smärtan var så hög, läskigt! Men somnade efter någon timme av ren uttmattning. När jag kommer hem från Barcelona blir det till att fira min fina vän sandra hon fyller 19 så vi ska till henne äta middag sedan blir det bowling, får se om jag följer med ut knapert som sagt i plånboken. Och jag behöver vinterjacka vinterskor, jeans, myskoftor halsdukar och massor av kläder. och om 4 månader blir jag 20 år, känns lite skoj tiden bara drar iväg. later PUSS
 
Liz och bästa vän i sunny beach
helt osminkad tjej, men har färgat håret mörkare, halvnöjd lite för mörkt menmen,
Olivia jag och Laura, så fina tjejer saknar er men vi ses i sommar.
Jag och min bästa vän
hehe
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback