And i dont even need your love

 
ganska död blogg, men skönt att kunna skriva när bara jag känner för det! Vad har hänt på sistonde då? hm jo jobb gick på semester 1 september och har till den 14 oktober men seriöst jag är så uttråkad så har kortat ner den och kommer tillbaka 1 vecka tidigare. Kan ju tänka att alla saknar mig haha skojar.Har vart på personalfest hade jävligt kul dock rök massor av pengar på tequila sunrise, vi åkte ut med räkbåten i 4 timmar åt god mat, dansade till coverband haha sen när vi kom till hamnen drog vi vidare. och 2 dagar efter det var jag ute med Sokeina och petra där rök det också jädrans mkt eftersom jag bjöd. På lördag åker jag till Barcelona med min familj, mys. dock rätt barskrapad men växlade in 2000 sen får mami bjuda haha.. aja nu får ni någon bild eller 2 eller 3... haha.
 
mina fina jobbkollegor Fanny och Olivia.
 
juste börjat träna också, hurtig tjej!
 
blue blue eyes
 
fina jobbvänner!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback