sötnosar

Alla ni som stannat. vet att bloggandet vart dålig ett långt tag, men har varken haft tiden eller lusten. har vart tvungen att ta vara på mig själv och försöka o få mig själv att må bra. och resan har börjat och det går riktigt bra, de gäller att prioritera de mesta, såsom vänner familj mm och se vad jag själv mår bra av och det jag inte mår bra av. Ångesten har dämpats en hel del, men den är inte borta, men känns bra om jag får bort den utan medicin. Idag är jag på riktigt bra humör ialf solen skiner och sånt blirjag lycklig av. Känner hur mycket jag har mognat under senare tid, blir glad av o se hur jag växer upp. I går hade lillasyster konfirmation så direkt efter jobbet åkte jag hem fixa mig och drog på den fick inte sova en blund förens kl 4 och då hade jag jobbat natt så mådde ej bra haha. hon fick ialf en britney spears parfym och 200 kr av mig så snäll syster e jag liksom! =) om mindre än 1 månad tar jag studenten AWESOME. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback