snart är skolan slut nanana

hehe är på fett bra humör. kom precis ut från duschen har vart i skolan hela dagen. Gjort klart allt, och i går hade jag frisörprov kommer klara alla hantverkstekniker de trodde jag aldrig fyfan betygen har bara blitt bättre o bättre- fick VG i design tror inte ni förstår trodde jag skulle få ig för jag hatar design har alltid gjort, kan inte koncentrera mig på rita o skit men fick VG så blev skitglad, kommer få MVG i religion typ wop. Är ledig hela helgen så frågade gustavo om vi ska dra ut o sjunga karaoke sonny följer nog också med om de går dem kan o vill :) börjar jobba om 4 timmar så ska börja fixa lite så jag slipper stressa hihi. PUSSS


blue eyes

HIHI SÖT

såhär blev systers hår o hon va PLATINAblond innan o detta är bara 1 toning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback