uppe!!!

haha klockan är 09.00 och jag är uppe fast jag somnade runt tre, wierd aja. i går så var jag först på praktiken jag och husse gick till kista centrum och åt lunch =) blev kebab haha sen spelade vi, ja gjorde ba för kul stoppa i typ 15 kr, sen på första trycker så får jag bonusspel och vinner över 100 kr så min insats var 2,50 kr och vinst över 100 asnice ju! sen när jag slutade åkte jag hem till jenny sokki kom när hon slutat- Vi åt missag chips och dipp, drack lite och jenny dansa för oss :Phaha nu ska jag kolla jersey shore. Puss


haha det skulle bli en puss men i stället asgarvar jag.

jag och lennart, mina vänner från danmark.

mer bilder får ni sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback