stannade hemma

från praktiken i dag, hade 0 lust och vill inte sitta där och gäspa hela dagen. blir hemma i morgon också. Så följde med mami till mormor vi åkte till farsta för mormor skulle göra synundersökning, valde ut 2 par fina glasögon till henne =) hon har bara 10. 20 % syn kvar och med glasögonen fick hon 40% så det var ju skitbra. tänk er att knappt kunna se liksom. ska laga lunch nu blir fiskburgare sedan beger jag mig mot jobbet 4 timmar jobbar jag. så det är ju skönt tiden går fort får hoppas på att det är mkt folk i dag. i går tog ja bara lite över 100 beställningar på 4 timmar så tiden gick rätt segt. Pusshej



jag liten plutt, min riktiga hårfärg rätt ljushårig e jag haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback