poff

fan vad jag inser mer & mer för varje dag att jag verkligen behöver nya människor i mitt liv. Känner mig så olik alla mina vänner menar inte att det är något dåligt utan bara att jag känner att jag behöver lite andra vänner allt känns så pressat. plus att jag kommer jobba 25 timmar i veckan, sen har jag skola och praktik så kommer aldrig ha tid och träffa dem ändå och har jag det så blir det väll säkert något jag inte tycker e kul o göra så haha.. eller aa vene riktigt vad jag ska säga men finns typ bara 1 av mina vänner som jag känner att jag e på samma plan som om ni förstår. men dome  ju fortfarande människorna som står mig närmast men kan gott o väll skaffa mig lite mer tjejkompisar framför allt :) så hoppas på att mina kollegor är toppen!o sen så uppskattar jag inte när ens vänner inte ens kan svara på sms blir pissed off visst gör så mot killar elelr watever men ej mot kompisar känner mig inte på humör. aja de här var sista dagen jag kunde gjort något med dom :p nu ska jag jobba tills jag går under money money.  sen hoppas jag att tjejen o killlen jag var i samma grupp som på gruppintervjun också får jobbet. i cross my fingers. pusshej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback