not feeling good man!

hellojsan, kan ju säga att huvudet inte hänger med riktigt i dag. hade ialf riktigt kul i går en av dem bästa kvällarna på länge, men det är bra bring it on 2012 bra nytt år haha. anyway först gick vi till puben i sunneplan där vi svepte 3 öl, sedan vidre mot hornstull då vi gick hem till cecilia först var det lite akward men de gick snabbt över. Cecilia och 1 av danskarna och holländarna drog till sturecompaniet? stavning hehe.. medans jag lennart hans vän och tjejerna stannade hos henne ett tag sedan så drog vi till after, haha ingen aning om vad det hette ialf, vi drack en massa ja dansade vi hade kul faktiskt tror dock lennart gjorde av med för mycket pengar haha.. sedan så gick alla någonstans ingen aning så blev de massa strul så jag lennart och hans vän tog en taxi släppte av hans kompis i hornstull sedan åkte vi hem till mig. haha och han låg o prata med mig o ja typ sov så ja a kolla på datan något han ba wtf? hahahah aja hans kompisar hämtade honom i bil i morse för nu har dem en 12 timmars bilresa hem, not nice! aja ja har sovit 2 timmar så mår skit. hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback