jahapp

stannade hemma i dag också. ringde runt till olika skolor och så eftrsom jag vill börja plugga i höst igen. i går jobbade jag till 1.30 var död seriöst haha kunderna måste tyckt att jag var efterbliven gjorde massa fel hela tiden. tog bara 150 beställningar ca not good! efter jobbet mötte jag min pappa och min äckliga bror som kan dra åt helvete. vi var och åt på en fin resturang medans min bror kalla mig tjock att jag hade världens sämsta jobb, att jag är dålig och satt o klanka ner på mig hela tiden tillslut blev jag så förbannad så jag sa något i stil med; kan du hålla käften vi har inte setts på jättelänge och det första du gör när vi ses är sitter o e elak det är precis därför jag har hållt mig borta från dig och inte vill vara med dig, du har inte ens gått ut gymnasiet så snacka inte om att jag är dåig. och det här är mitt första riktiga jobb och jag tar ansvar jobbar hur dåligt jag än mår så ge mig cred i stället för att hacka ner på dig. det han svarade var i princip men usch tror dujag vill va med dig eller. kan inte förklara med ord hur elak han är skäms över att ha honom som bror, blev riktigt ledsen började nästan gråta och ville bara åka hem till mamsen. väl hemma somnade jag i soffan i en väldigt konstigt ställning haha. aja bilder får ni sen. Love to u


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback