i sånna situationer man önskar sig nya vänner

är inte alls på bra humör, är arg ledsen  irriterad. hm ja de säger väll det mesta, och som salt på såren jobbar jag i morgon en söndag, svinjobbigt. anyway jag bjöd hem mina tjejer på middag, fyra film och köpa godis och mysa i kväll men näpp dom ska ut och dricka som vi gör ca 300 dagar om året av 365. det är i dem sitauationerna jag faktiskt önskar mig en helt ny vänskapskrets, känner mig inte såd är ut o festa, dricka, supa skallen av mig o bli pissfull varje gång jag är ute så att folk måste ta hand om mig, äta fyllemat, slösa upp alla pengar. jag känner mig på ett helt annat stadie, där jag vill umgås med mina  vännner i stället skratta, skapa nya minnen utan alkohol inblandat jämt. sen kan man väll dricka 1 glas vin till maten men vad fan. Vi kommer sluta om alkoholister om vi fortsätter supa så mkt som vi gör, så jag känner inte alls för det usch verkligen inte.. så nu ska jag krypa ne under min filt och kolla på serier runt halv åta går jag nog upp till centrum och solar. Hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback