holland och danmark wop!

hej på er gullungar.. kom precis ut från duchen ska strax börja fixa mig. I går blev det utgång jag och sokeina åkte till Nivå drack en öl och fisherman shotts :) ja blev ju rejält snurrig haha sen mötte vi linnea o vandrade runt i stan i någon timme eller 2 kanske. danskarna var så sega så vid rog hem vi frös ihjäl så ringde lennart mig tusen gånger och messade :/ men vi ska ses i dag. jag och tjejerna ska tll Cecilia i kväll hon jobbade i bulgarien med moi, så är lennart där med sina vänner från danmark och sedan martjin och Dan som även dom jobbade i bulgarien dom kommer från holland och är på en liten roadtripp genom några länder så de ska bli kul och träffa dem igen long time liksom. så runt kvart i sju ska ja o sokki möta upp sandra och ta några öl innan vi beger oss till hornstull där vi ska föra och sedan vidare ut! ni får ha en fin kväll. LOOVEEE




haha sokki blev helt gul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback