hello

Hann inte blogga i går var helt öd när jag kom hem la mig i soffan åt en macka kolla på film sen deckade jag fint. Var ialf på praktiken klippte osv sen vid tio över tre begav jag mig mot jobbet bytte om och gick ut i köket, de gick så jävla bra och så himla söta människor jag jobbar med. Var verkligen skitkul, fick ha en egen kassa :) för lärde mig så snabbt och det var ganska kul också haha då jag i bland gjorde fel o folk skratta lite åt en, inte 1 enda person var otrevlig faktiskt. haha så skulle jag ha en beställning på grillordrar en big mac med extra sallad och sås så trycker jag i de så kommer en av tjejerna in till mig o ba irma vad ska de va extra sås och sallad på ja ba oj haha big macen, folk vill ha allt möjligt konstigt. Men flest personer köper vår kampanj big tasty bacon just nu :) aja har skola i dag 13, till 15.30 börjar jobba 4 så måste gå tidigare :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback