hata fritidsresor

använde mitt presentkort på 500 kr och sedan skulle jag betala resten då säger dom att jag ska betala samma summa? så försöker använda presentkortet igen men dom har dragit pengarna. idioter ska ringa dem i morgon och skälla ut dom nu får dom fan fixa det. anyway första dagen på jobbet i dag eller aa jobb och jobb hehe, snarare vi gick igenom ett block på ca 2 timmar om mac donalds, säkerhet , renlighet, bra service osv. sedan fick vi gå en rundtur igenom stället och dom sätter upp en tavla varje månd om vilka som fylller år  det var jag och 4 till typ så stod det 29/1 Irma 19 år haha skitsöta. och killen som va på min gruppintervju fick jobbet också blev skitglad, sen 2 andra söta tjejer som var 17. fck mina arbetskläder också 1 par skor, 2 skjortor, byxor och namnbricka; Irma Sveavägen haha. aja ska bli så jävla kul och jobba har mitt första pass på tisdag från 16:15 till 20:15 vi har bara korta pass den här månaden och inte så många för vi ska lära oss sen kan jag boka in mig på lediga pass på våran hemsida vi som arbetar har och få några extra om jag vill! är astaggad tror jag jobbar på min födelsedag faltiskt haha såg ut så på mitt schema. de enda dåliga är att jag inte får lönen förens i februari, så den månaden vi slutar har vi en lön o hämta ut eftersom januarilönen glider efter. aja mitt längsta pass denna månad tror jag var en tisdag eller onsdag från 16:45 till 22.00 . jobbar ganska många dagar till 20.00 så det är 1 timme OB1 eftersom man får OB från 19.00 sen söndagar är det OB1 hela tiden jobbar 2 söndgar, sedan OB2 är de mer pengar det är efter 01.00 men jobbar nog det nästa månad. Oj det blev en bok nu haha. ska sova PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback