godmorgon

vaknar av att mamma står i sin garderob i mitt rum o tänder lampan fö hon letar efter en klänning -.- lika bra de sulle dock tränat men känner mig fortfarande snuvig. och vill va frisk till jobbet i morgon. åh min mysiga katt ligger i sängen och spinner ska gosa ner mig hos honom framför en bra film. ska upp till centrum i dag med sandra, aso funderar på att inte göra de jag behöver ej mer saker nu känns som om jag blir beroende eftersom det är så himla kul o få hem nya saker i garderoben. nä jag ska ba ligga hemm ai kväll med familjen äta thaisoppa och tagga inför jobbet i morgon 15-18 jobbar jag blir väll kassagenomgång, pappersskrivning o så får vi se vad min lön blir på och om jag får joba nätter också. Pusshej



Kommentarer
» william

fin header:D



Och vad tykcer du om mina "Klackarna I Taket" Modell bilder som jag har tagit på min vän:D?

2012-01-04 12:11:57
URL: http://cookieboy.blogg.se/
» william

fin header:D



Och vad tykcer du om mina "Klackarna I Taket" Modell bilder som jag har tagit på min vän:D?

2012-01-04 12:11:57
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback