godmorgon!

sitter här och har precis tagit en duch, välbehövligt efter allt fett man får på sig när man jobbar haha. I går var det roligaste passet hittils, jobbade i kassan brevid Sonny, som var på samma intervju som mig. skitrolig kille, sen jobbade även Frida söt tjej. har inte skrattat så mycket på länge arbetskollegor förgyllar ju ens dag, fyfan vad jag är glad att jag har börjat jobba. Känner att de här kommer bli goda vänner för livet. Och jag har fortfarande svårt för att komma i håg namn men en kille i köket också asrlig.

Han; Irma?
ja; aa?
han; vart kommer du i från?
jag; sverige.
han; hmm irma..
jag; ja vet att det låter typ polsk eller ryskt men är svensk
han; HAHAHAHA jaaa, okej.

man ba  haha ingen tror jag är svensk dåra. jobbar i dag med får se vilka som jobbar i dag med mig. hoppas på att det är fullt i går var det tomt på min bästsäljande timme sålde jag för 1600 inte bra haha. vi höres lovers. ha en fin tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback