död

förlåt för dålig uppdatering men jag är död nuför tiden haha..jobbat tisdag och onsdag praktik hinner inte äta något. haha i går på jobbet fick jag jobba över igen skulle sluta 20.00 men fick sluta 21.10 men det gör inget det är fortfarande OB efter 19.00 haha plus att alla är så roliga. kommer inte i håg vad han heter nu, men han hade ansvar efter sju tror jag han ba Irma kan du jobba över i dag igen? ja ba mm okej, han ba visst kan du jobba så länge jag vill haha men nej! bara för jag jobbade över så var de försening på farsta t banan och jaghade åkt till skärmarbrink fick stå där i 30 min i iskall kyla och hade ätit ris på hela dagen så kom hem halv elva åt toast. men sen kunde jag inte somna och har sovit pissdåligt. och nu är jag på praktiken ska snart gå mami ska hämta mig i gullmars tror jag vi ska handla farsta strandmacka jag bjuder, för när jagvar påväg till t banan i går i farsta då hitta jag ett rikskuponghäfte med över 700 kr i? man ba jag har tur har fått jobb hittar pengar. och den 16e får jag mitt nya schema gud vad kuul! anyway husseini börjar på min salong i morgon yeei  Husse kommer va så mkt roligare. HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback