det är nu man kan se vilka som är ens riktiga vänner och de var ej dem ja trodde

fick dåliga besked i går efter jobbet mamma ringde och sa att min mormor hade åkt in akut till st görans sjukhus där min morfar låg innan han dog :/.. en man hade hittat henne helt borta på tunnelbanan åt helvete och tagit henne till vårdcentralen där hon fick åka till sjukhuset, Något med hjärtat hon har blåsljud sen vet dom inte om de var en hjärtinfarkt eller så. mår inte bra alls.. min fina mormor jag var med henne i liksom måndags hon var så pigg och glad och nu ligger hon på sjukhuset. Hon är en stark människa och jag hoppas hon kommer bli bra, ska hälsa på i dag efter matte provet i skolan. Orkar inte direkt koncentrera mig på Matte så känns som om det blir ett IG men jag skiter i. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback