10 days to go

om 10 dagar blir jag 19! booring as hell. men ett år närmare 20 så ska iof inte klaga. Vet inte riktigt vilka jag ska bjuda hem på middag, jo dem personerna är självklara men jag tänkte mig mer om jag ska bjuda några andra vänner också. Skoldagen gick rätt snabbt börjar 11.30 i morgon och slutar 14.00 så ska fördriva tiden lite på stan innan jag börjar jobba i morgon. Var även hos mormor i dag också världens finaste o sötaste o bästa tant love her to death! nu blev de felstgavning typ orkar ej.. haha. i helgen blir det familjemys allt för länge sen. pallar ej all drama heller har ej lust att prata med någon.

fick även biljetter till min studentskiva i dag som kommer att vara den 2 Maj på Clustret en lokal som rymmer nästan 900 personer, wopwop! de bli galet måste sälja 10 biljetter men de bör ej vara någon fara o vill att Donald ska komma så få övertala honom lite smått. nu ska jag fixa middag blir en pizza man värmer i ugn enkelt! Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback