- - - -

snart kommer mami hem, så ska väll klä på mig något innan vi beger oss till st Görans sjukhus för att hälsa på mormor.

det här är 2 helgen jag inte dricker, skönt. om man inte räknar med förra fredagen då jag var hos jenny o drack 2 cider o ett glas sourz men ja var ju inte full eller något vi åt ju middag och mös typ. tänker fortsätta såhär också, sen att folk tar allt som jag skriver på min blogg på fullaste allvar är ju löjligt. Jag menar folk går via min blogg för att veta vad jag ska göra precis i dag, så då skiter dom antingen i att fråga, eller ställer en dum fråga. om min Mormor ligger på sjukhuset då fattar man väll att jag inte vill gå ut och supa, men man var ju så "snäll" som frågade om jag ville det, skulle ju bara mått sämre. ja men man frågade ju ialf. man kunde väll typ inte ba sagt "tja ska vi mötas på en cigg eller något" eller hej hur mår du?" "ska vi göra något i kväll?". och min blogg är min blogg jag kommer att skriva vad jag känner här  då behöver ingen ta åt sig såvida ditt namn inte är skrivet. i sådanna fall skriver jag, jag hatar sandra om det nu hade vart så, vilket inte stämmer bara ett exp. det är inte så att jag hatar någon av mina vänner, jag känner mig bara en smula bortglömd sådär när jag inte mår bra. to bad det kan ju vara mitt eget fel också. därför känner jag att nya människor i mitt liv är välbehövligt, vilket passar perfekt när jag jobbar på ett jobb där man lär känna massor av söta människor.

nu ska jag klä på mig! hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback