suger fett

seriöst var på skogskyrkogårdens psykiatrin i dag på öppet hus för behövde min medecin. men hon vägra ge mig för jag hade hög puls har haft de jättelänge plus hade druckit en redbull innan come on. och idioten ba h¨åller på hon var inte ens läkare säger att jag ska gå till vårdcentralen så dom kan ge mig betablockerare men hon skickar inte remiss så jag ska då betala? aso idiotcpcpcpcphora! vägrar! Dock så är det så underbart väder blir helt lycklig hade på mig min skinnjacka i dag bjöd min sötis syster på glass hon följde med mig till läkaren. sedan blev det en sväng förbi HM köpte vax, en ny sminkväska och rouche. våren har kommit! :D ska börja fota lite igen länge sen. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback