saknar!













denna tjej var en av mina närmsta vänner och en av de personer jag känt under längst tid. vi hade mycket delade åsikter och kom väldigt ofta i konflikt , men vi hade så himla roligt tillsammans kom i håg när hon brukade komma hit och spela wii haha de där bilspelet. eller när hon följde med mig till uddevalla vi bor liksom 2 min ifrån varandra så om man behövde prata så fanns hon alltid där. jag förstår nog vad hon menade när hon sa att vi dissade henne för att festa eller andra saker, för jag känner exakt samma sak nu o förstår henne. ja menar jag känner mig dum som släppte taget om en sån bra vän, men jag är glad att jag har lärt känna henne. har så mkt bilder ger så mkt minnen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback