riktigt jädra helvete

Är inte på humör för fem öre har inte vart det i dag heller. i morse när jag skulle lämna intyg från sös så säger yvonne, aa maryam ringde och du är inte välkommen tillbaka så du har ingen praktik. nähä? som salt på såren så får jag inget csn det går helvete i skolan känner mig stressad när dom kickat 20 lärare för dom är så fattiga så våran matte b kurs får vi göra hemma. fick IG på mitt prov så ska göra det som hemtenta, jag hr geografi uppgift vi ska få något annat skit hem, vi har någon jävla kurs med ernesto som vi får 100 läxor i, jag har en uppsats o skriva till projektarbetet som ska vara inne om 2 veckor jaghar engelskaförhör som jag måste göra. de här äret skulle gå bra. dock har det gått jättebra de första 1 o halv året i gymnasiet tills de spårade ur, vaken utbildadce lärare o dem bra lärarna kickar dom. jag får inget Csn fr att maryam inte ville ha mig på hennes salong. vi är stressade som det är. jag ahr fått vg mvg de första året o nu ligger jag på knappt g för att allt blir så stressigt, lärarna pratar osamanhängande o för snabbt. Jag är duktig i skolan faktiskt, men fyfan! har ingen lust att plugga heller har inget skrivprogram på datan, har försökt ladda ner openoffice men det är något felpå datan så vi måste lämna den på lagning. mina skrivuppgifter ska skickas in via datan projektgrejen går inte att skriva för hand. Våran bästa lärare vi har haft martin då, han erbjöd skolverket att han kunde jobba GRATIS fram till påsklovet så att vi skulle kunna ha möjlighet att läsa klart våra kurser med honom. Men nejnej de kunde dom absolut inte. aja han jobbar på bernadotte nu. På lördag kanske linnea ska hjälpa mig med matten ialf och på söndag blir det till att plugga satan. jag ska klara dey här. och jag kanske ska tillbaka till min gamla salong smsade Natalie o yvonne ska ringa henne. ja menar de är väll kart man ger upp och inte pallar när man går i världens sämsta skola, som inte har någon struktur. lärarna hoppas av en efter 1 vi har vikarier hela tiden. nä börja ALDRIG i hantverksakademin den kanske verkar bra 1 året, 2 året blir de sämre 3 året KATASTROF. äcklig skola!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback