känns så mkt bättre

go kväll! kom hem för ca 30 min sen har jobbat från 11.30 till kl sex! skönt pass fick även ett pass i morgon med start 11 till 19.30. Känner mig så mycket bättre som människa när jag jobbar tjänar mina egna pengar får MIN lön för de jag arbetat för. I stället för att förlita sig på mamma när pengarna e slut. dock så betalar hon mina läkarbesök men de ska ju en mamma göra så länge man bor hemma haha o mat då :P har även varit p¨å dåligt humör och ledsen de 2 närmsta dagarna. kan säga saker som känns bra för stunden men då har jag blivit sårad. och kanske ej mår så bra. aja får skärpa mig nu vafan, ja ha ett jobb jag har snart en utbilning jag har lovley people som vänner. men känns ändå som något fattas o det får mig att må bajs! aja orar verkligen inte blogga just  nu. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback