im back!

hejsan alla fina. Känner att jag haft min lilla paus nu och kanske fått lite inspiration för att blogga. we ll see! har inte hänt speciellt mycket jobbade i fredags, pallade inte gå ut i lördags så sokeina och sandra kom hit vi kollade på lite olika program. somnade tidigt gjorde jag också.. även vart i skolan och fixat med det här jävla projektarbetet har vart så arg haha fyfan.. på fredag får jag lön och underhåll o på torsdag studiebidrag.. jobbar natt hela helgen. kanska kul liv vad säger ni? jag kommer ialf att ha haft 1 vit månad för nu i helgen har det gått 3 veckor och jag ska inte dricka näst helg. tummen upp Irma! har även fått min studentmössa love it! ni får bild på den nu. precis suttit i ett samtal med Johanna i 1 timme, längtat att få prata med henne! you go girl är så lycklig för hennes skull har aldrig sett en människa som är så kär som hon, hon förtjänar att vara lycklig min fina tjej!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback