im baad

jag vet förlåt snuttisar. har blivit väldigt dålig uppdatering på sistonde men jag har ej mått så bra. mitt sår läcker bokstavlien var på vårdcentralen igen i går och dom tyckte de var konsigt eftersom att det ser ut o läka fint men så mycket vätska som det kommer ut ur såret är konstigt.. så de stoppade om mitt sår och fortsätter det så ska jag dit igen s ska dem ringa kirurgerna på sös och se vad som ska göras, så im home. och det är lika mkt i dag. alltså jag har tjocka kompresser på, vattentäta grejer allt och det rinner igenom :/. anyways i lördags var jag ute med Sokki, tais och lite andra människor vi var först på nivå höll bokstavligt talat på att frysa till is. sedan begav vi oss mot Cassiana's där jag kommer in gratis efter utsatt tid eftersom jg har arbetat där. vi drack dansade och hade skitkul var dock riktigt ful. hade inte ätit något haha.. så lite skämde jag ut mig, men wataheck. har helt tappat min matlust i går tod det 2 timmar för mig att äta upp min middag och hade inte ätit ett piss så var verkligen tvungen att trycka i mig för kände mig svimfärdig.. aja nu ska jag kolla på facebook! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback