haft en liten minipaus.

men nu är jag tillbaka frisk som aldrig förr, ironiskt dock! haha. har ialf vart i skolan i dag ätit en sisådär lunch jag åt potatis och sås, har dessutom tappat aptiten helt sedan operationen då jag fick morfin för att min smärta var så hög, och de vi kom fram till var att jag inte tål det alls, inte ens citadon eller va dem heter värktabletter ialf. så alvedon och ipren får det bli. efter skolan var jag i centrum med sara och jennifer. fick med mig ett halsband, jeans 4 koftor och en festbody med mig hem, kalas. och en energidryck och icas egna chips lätt dom bästa chipsen som finns try them! skulle på bio med sandra i kväll men det finns 0 bra filmer, så antingen gör vi något annat eller så ville sokeina ses och snacka. vi får se kanske blir att jag sitter hemma och somnar kl åtta. somnade ju på leketionen i dag vaknade upp med att jag typ har svit med öppten mun och att det runnit saliv i hela ansiktet. aja lite nya bilder får ni sen. nu lite egobilder på moi från min födelsedag. PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback