05.10

så länge har jag vart vaken. för någon jävla idiotgranne började spika då! brukar borra vid 11, 12 på nätterna någotjävla psyko alltså! o jag somnade halv 2 så inte många timmars sömn jag fått och börjar jobba kl 10. Dom ringde mig i går och frågade om jag kunde jobba i dag så värför inte. tjänar extra cash, har fått in jävla bra pengar nu känner jag! dock är de jag jobbar nu lönen i mars haha. fick mitt marsschema hur fan har han lagt upp mina tider? vissa dagar jobbar jag 3 timmar, o någon lördag börjar jag 01 på natten och jobbar till sex. nä de där ska fixas vill ha helgerna som jag har nu 20.00 till sex o sen vill ja jobba lite mer! efter jobbet ska jag till snadra vi ska plugga wiho jag kommer somna i hennes säng haha. Har gått ner massa i vikt känne rjag också är inte hungrig längre inte ett jävla dugg om ja ska vara ärlig, men känner mig inte fräsch även fast ja gåtgt ner i vikt har typ druckit energidryck o kaffe varje dag för att va pigg.. slutbabblat nu blire morgoncigg. PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback