whats up??

Jag vaknade för tio minuter sen. Had ehelt chill i fredags lägger in bilder i morgon. I går kollade jag på Sandor / Ida på tv och sen kollade jag och min lillasyster på paranormal activity skitläskig film haha. Jag deckadei sängen runt 23.00 och sov enda tills nu så ja galet trött var jag shit.

Fick haha 1 eller a 2 kommentarer först en tjej som skrev en bok. Om att jag var en orre tex. jaja tyck det du, visar hur mogen du är sen att jag är fet. Oh hell no ja har kurver absolut, ja har rumpa, ja har bröst och jag är ingen ytlig människa skäms inte ett skit. Och att jag har en ny kille hela tiden ? nah det finns 1 kille som jag älskar och det är Jonathan i 1 års tid har det bara handlat om honom så ta dig i rumpan. PEACE! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback