my bad

Har inte orkat blogga. Var hemma i dag också kände mig verkligen jättedålig i morse men nu är jag bara helt jävla uttråkad efter att ha vart hemma i 4 dagar blä. Juste lovade att berätta om ett samtal jag fick i onsdags natt typ kommer inte riktigt i håg. Det är ialf en kille från Farsta som heter yanick som ringer min mobil med dolt nummer mitt i natten och leker värsta kändisen aso jag dog av garv. Han bara värför skriver du om mig i din blogg hittan o dittan o ja frågar honom eru känd eller folk messar mig, ringer mig leker helt sådära. Ialf ja ba aja orkar inte prata med dig då ringer han igen o ba vrf klickar du i mitt öra de va jag som ringde dig de betyder att jag vill prata klicka inte förens jag har pratat klart något sånt, ja skratta nog mest killen kallar mig snorunge när han är 20+ och ringer om småsaker. Plus att de va han som börja skriva till mig på FB också . Han ba eru stolt för ja skrev till dig största skojaren HA HA. Ba för att man ser han med 1 ny tjej varje dag de e den. Gud vad jag älskar min blogg fortsätt hata haters! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback