I love u

Jag mår inte så bra, fast jag borde göra det jag har världens mest underbara familj & vänner. Det är så svårt jag har den här bloggen för att skriva av mig, visa mina känslor & helt enkelt visa vem jag är. Men min blogg har växt jag har inte 25 fjuttiga läsare per dag utan över 100 läsare och jag känner mig inte bekväm i att berätta vad som hänt. Kanske längre fram det beror på mina egna beslut. Jag är en självständiga människa, jag bor i princip ensam hemma. På vardagarna jobbar jag på salongen i sockenplan från 09.30 till 18.30 kommer hem äter sover i princip. Helgerna är mamma och lillasyster hos kenneth så jag klarar mig själv. Jag kämpar på med skolan, min kurs i engelska b bar jävligt dum att jag valde. Jag köper mina egna kläder, jag beställer o betalar mina egna resor. Jag kämpar på men i bland blir jag så trött. Jag vill vara barnslig springa runt som när man var liten. Men nu är det allt ansvar som gäller och jag blir så otroligt trött. Värför kan inte jag visa mina tuttar utan att folk ska påpeka sin avundsjuka för att jag har vackra äkta bröst? dont get it tycker iof att det är kul med haters men ändå. Livet handlar egentligen om att man ska klara sig själv leva fullt ut. Sen väljer man vad man bygger upp. Karriär eller familj? kanske båda. Jag är ialf olyckligt kär och den känslan är svårt att beskriva. Bara för att han fyler 30 år och han tycker att jag är barnslig, men jag är mig själv och det är mig du  har sagt att du älskar J. It's me and nothin is goin to change that babe.. det är så bara. Men jag är ialf bäst och jag tror nog att jag klarar allt för dom hinder jag kommit över är starkt. PEACE!



här är jag för 3 år sedan! precis tagit hål i tungan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback