hejhejhejhej

är klar. vaknade tjugo över sju och fixade mig fett snabbt. vet att jag inte har skrivit på två dagar den det är stress.. i måndags jobbade jag från 10.00 till 18.30 ungefär stog o föna en kunds hår o jag skulle möta min pappa och bror för vi skulle på matchen. Så jag drog o mötte dom och bajen suger balle, dom möter Jönköping på hemmaplan och spelar ändå bajs men matchen slutade ialf 1-1 så nu får bajen fan jobba upp sig. I går slutade jag 17.15 och åkte till gullmarsplan där Samson hoppade på min t bana vi åkte först till farsta strand mötte upp Jennifer hon köpte cigg to me. Sen begav vi oss till farsta centrum jag och Samson han följde med mig till H&M där jag handlade solpuder och rouche sedan  till gina där jag köpte lackleggins och en halsduk och tillsist ica där ja handlade matlåda till salongen.. senare kom Sandra vi satt och snackade skratta osv sen gick alla hem =) idag jobbar jag 10-19 buhu så länge men vi måste för vi räknar 1 timmes lunch nu också. Pusshej leverpastej!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback