hahaha måste bara skratta HAHAHAH

Hej babes! whats up? I dag fylller min älskling Sokeina 18 GRATTIS MITT HJÄRTA! dom ska komma hit runt 17.30 och föra lite innan dom drar ut.. I dag var vi i skolan och redovisade framför klassen den gick inte så bra menmen. Efter skolan drog jag och Jennifer till centrum fick med mig 3 ringar äälskar ringar verkligen love them! Har prat med Nemz lite på facebook också vi ska träffa dom när vi åker till London och han skulle försöka kolla in något billigt hostel/ hotell. Ja vad ska jag göra i kväll då? Hm festa självklart haha. Puss


Juste kolla kommentaren hahahha jag dör;

Anonym om
no one likes u bitch: alltid så jävla bortskämd och respektlös mot din mamma för att hon gör fel ,och bitterfitta som vanligt. jävlawhite trash

Hahaha för det första din lilla BITCH så är jag verkligen inte bortskämd det är nog det sista jag är. Du vet jag jobbar och sparar i hop mina egna pengar så att jag tex kan resa, köpa cigg & kläder. Det är inte så att min mamma betalar för mina cigg utan jag ger henne pengar och hon köper. Respektlös? nej det är jag inte heller, vad vet du om mig o min mammas relation? NOTHIN! så stop talkin bitch. Och för det andra så kommenterar du anonymt mogetmogetmoget ? noot! gud jag känner för att vara så barnslig nu din lilla pussy eftersom du inte ens kan stå för vem du är. White trash? hahahah jasså tackar HAHAHAHHAHAH jävla äckel! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback