gooodmornin

Sitter och dricker mitt morgonkaffe och har precis rökt morgonciggen. I går drog jag ut med linda och sandra vi åkte till jordbro och träffade lite folk men vid 01.30 mötte vi upp Larry och samson och jennifer kom också gick hem till deras killkompis o chillade galet. haha det var helt ok faktiskt. I dag ska jag träffa mina tjejer igen och vi får se vad som händer men det blir fest ialf! Mami ska till kenneth i kväkk hon åker och röstar innan och hon ska rösta på Centerpartiet. Egentligen är det inget parti som är bra men dom står ialf för bäst saker enligt mig, min åsikt thats it! Puss

vi var helt trötta på väg hem, haha larry o sandra typ sover.


Kommentarer
» barajulia

Sv; Jo samma här :) kan var skönt och bara vara hemma ibland tycker jag :)

2010-09-18 12:30:54
URL: http://barajuliiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback