godmorgon, godmorgon!

Vaknade för ca 20 minuter sen, gick direkt upp och städade snabbt i rummet bäddade sängen torka av med trasa och damsög. I går kom ju som sagt J till sweden woho. Han ringde mig och vi pratade ett tag o han har rakat av sig allt sitt hår :( aso han hade flätor förut ju och nu har han ingenting ??? ska träffa honom i dag får se när han ringer. Först i går chillade vi hos Jennifer jag, Jossan & Sandra sedan drog vi vidare jossan fortsatte mot västra skogen medans vi åker till rågsved. Vi möter upp Karina & Linda i rågsved o går till en "lokalfest" vi trodde att det var det men nejnejnej. Det var bara afrikaner och massa mat och jag vet inte vad och vi var typ bara 5 vita personer där inne. Haha drog hem kom hem halv tre i natt. Nu ska jag Koka en kopp kaffe Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback