Blame it on me

Hade ingen praktik i dag eftersom att alla var sjuka tydligen aja.. Mötte ialf upp Jennifer, sokeina, Linda & Jenny. Köpte en sak och jag säger bara nej. Hur kan jag vara så dum? det är inte första gången heller. Jag vet inte vad jag ska göra verkligen inte, jag är rädd, ledsen & framför allt arg på mig själv. Jag kan bättre än så och detta är 3 gången samma misstag sker. Och det är 3 gånger för mycket. Jag ska tänka, planera för jag vet inte vad jag ska göra jag behöver mina vänner. Om 1 månad åker jag till London då ska jag bara ha kul och inte tänka så mycet men just nu är mitt huvud proppfullt av tankar jag behöver bara komma bort. Hjälp mig!


Saknar bulgarien, det var mitt livs bästa resa någonsin, inga problem, inga bekymmer.


Kommentarer
» Jennifer s

Mitt hjärta, vad du än bestämmer dig för att göra så kommer jag alltid stå vid din sida och finnas! Du är en del av mitt liv och några av oss ska åldras ihop så är det bara.. Du vet vart du har mig och du har mitt nummer, det är bara att höra av dig vilken tid på dygnet som helst om du behöver prata eller helt enkelt bara umgås och du vet vart jag bor ifall du skulle behövas en sovplats! Vännen, du klarar dig igenom det här och du har oss dina riktiga vänner vid din sida. I love you girl

2010-09-20 21:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback