avklarat!

Fick precis hem papper från flemingsberg tingsrätt. Både jag och mohammed dömdes för ringa misshandel och är skyldia att betala brottsoffer blabla 500 kr. Mitt skadeståndyrkande ogillades, I rätten begärde Mohammed 5000 kr haha helt sjukt aldrig att jag ska betala så mycket till honom. Jag gick med på 500 kr för vem bryr sig om det, de är inga pengar eller jo om man är fattig :) Nu är Mohammed dömd för 2 st misshandlar och ofredande. Jag har en ringa misshandel på mig gud vad irriterande ja får inte åka till NY på 5 år? :O haha aja. Allt är avklarat och det är skönt. Jag lever mitt liv och trust me e man tsm med M har man inget liv. Pusshej!




Kommentarer
» Anonym

vem fan pallar va tsm m han liksom när han gjort som han gjort.. tur att du drog från han! haha han e patetisk.

2010-09-18 03:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback