trötter

Hej alla söta ( förutom äcklet) haha. I dag har jag vart på salongen emelie färgade natalies hår, skitsnyggt. I går var sandra hos mig tror jag klippte av mellan 15-20 cm på hennes låååååååånga hår. Var skitsur på Marlon också för han sa att han skulle ringa i går men han ringde aldrig, så hade hans kickat ett mejl på Fb att han skulle ringa och skrivit på sin status haha skitgulligt saknar honom typ såååååååå mycket. I morgon går mitt och sandras plan 07.00 på morgonen och vi kommer inte sitta på det :( Även fast vi betalt biljetterna och allt. Men jag kan inte åka har inte pengarna att vara där vill åka när jag har pengar, Jag bor gratis och såklart marlon tar ut mig och bjuder på saker, men jag måste ha pengar själv. Så jag, Sokki, Sandra & Linnea(hoppas jag) åker i februari i 4-5 dagar hallå fest typ?. Men Marlon är min typ? Haha får ta och träffa Nemz igen när jag är där, han är trevlig lite blyg kanske haha och vi fick vänta på han o hans kompisar i typ en timme? tur att de finns alkohol. :)



Kommentarer
» Gautelotta

Hi! Your site appeared very useful to me. Excellent work, thanks.

2011-05-12 12:55:12
URL: http://gautelotta.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback