skrivning

Godmorgon säger jag alldeles för tidigt, är skittrött men kan fan inte sova. Ska göra en kopp tee ta en cigg och sen sätta mig ner och påbörja min bok, vilket arbete men så otroligt kul. I går kom skolkatalogen hem, mmjo väldigt "vackert foto" jag var rund som en boll dåligt sminkad haha men de kan ju ha berott på att jag var gravid nästan i tionde veckan men slutpratat om det. Har valt att hoppa av min engelska B kurs ligger otroligt mycket efter då jag rest till London osv.. Jag kan engelska behöver inte detta ämne reser ju till London flitigt nu. Så jag ska se om de finns en liten chans att jag kan börja läsa Svenska C spännande och framförallt bra om jag ska skriva en bok dock vet jag inte hur jag ska skriva but everythin will be OK haha! Nä nu svamlar jag för mycket om ingenting vi hörs framåt dagen. Juste har tappat 6kg nu ska snart börja träna och då kan jag äta pasta igen för de behöver man när man tränar. Pusshej!



miss uuuuu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback