ska sova

Har sån jävla magvärk, tänker på Jonathans samtal och undrar värför han alltid ska förstöra exakt allt för mig wellwell. Har pratat med min älskade Marlon i dag, han skulle sova nu för han sov knappt något i natt han var dyngrak haha synd att inte jag var med honom i går fyfan jag skulle ha supit ner honom ännu mer nu skojjar jag bara. Men iof så var jag dyngrak i fredags kom i håg att jag ställde mig i Mälaren med skorna på mig i det fucking iskalla vattnet haha så jag åkte hem med blöta skor´. Inväntar samtal från älskade marlon i morgon också trevligttrevligt. Nite lovers


Kommentarer
» Sanijaella

Really great site man!!

2011-06-08 12:15:52
URL: http://sanijaella.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback