sexiga

GRRRR! det finns så sexiga killar så att jag dör. Tror jag pratar med en av världens mest sexiga jävla motherfucker på msn just nu aso jag dör han e så fin. Ska träffa honom när jag åker till London men han bor ju i Brixton o dör är det mycket fina killar me like woho. Marlon bodde ju också där förut. Men när jag åker till Londons ka jag ialf bo hos Marlon så man får ju se hur mycket tid man kan tillbringa i själva London utan att vara med honom hela tiden, men de känns ju elakt att springa runt o träffa massa andra killar hehe. Tycker faktiskt om Marlon och nu menar jag verkligen inte kärlek eller något han e jättesöt och de skulle säkert kunna bli något om vi sågs mer och vilken tur att ja strax e 18 så jag kan resa hur ja vill :) Förresten måste ja bara skriva detta i min blogg ärlighet varar längst en tjej i min skola som heter Amanda e skitful, haha hon luktar bajsbulle. Gud så omogen hihi men det finns faktiskt fler än jag som tycker så, Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback