goodmoornin

Jag är skittrött somnade sent i går och gick upp för 30 min sen. I dag har jag två kunder haha nämen tessan kommer och hämtar mig och mamma tio över tio så ska vi åka till salongen. Haha den där amanda säger att jag lägger energi på henne kanske gjorde jag det när ja skrev om henne, men hon skrev om mig med att ja förlora, haha vad? Mohammed? nääj ja vann nog snarare vem vill ha honom? han har liten snorre och orkar inte länge in the bed, han är väldigt nedlåtande mot tjejer man får ej göra mycket plus att han har misshandlat dig o blivit dömd i rättegång two times, så enligt mig vann ja snarare plus att ja aldrig va kär :) hihih i bland känner jag för att vara barnsligt whaataheack det är en del av livet, ja e 18 snart men inte än så ja är hur ja vill ;) Puss mina sötisar vi hörs sen!

Kommentarer
» Anonym

Varför skriver du om mohammed och amanda? har dom gjort dej något eller? palla lägga ner så mycket energi på att skriva om dom.. tänk lite irma

2010-11-23 22:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback