Diet sådära

Hej på er sötisar! I går drog jag och två av mina fina tjejer till Nash i rågsved. Vi drack lyssnade på musik och chillade. Vi åkte därifrån rätt tidigt ungefär vid halv tolv. Vi drog in till Gullmars och åt. Hahaha juste de hände en skitkul grej kan inte sluta skratta åt de alltså ja döör. Jo vi ba de e hål i marken till en alkis han ba va och en tjej vänder sig om så Linda ba de e hål ser du inte hon ba jo, Linda ba vart? Så peka hon med sitt finger precis vid Lindas pussy aso hon tog nästan på den ja skratta i hjäl mig. Haha anyway i dag börjar ju min diet så jag startade morgonen med ett glas fil Några situps, benövningar osv. Till Middag blir det kycklingfile med en sallad på sidan. Låter perfekt. Laddar upp en eller två videos ja spela in i går senare peace

Kommentarer
» Sanderfreya

Big tnks for interesting and useful site!

2011-07-01 08:26:50
URL: http://sanderfreya.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback