chockad

I går var jag och Sandra ute på äventyr,vi chilla galt drack o ja blev för full. Och vet ni vem som fucking ringer mig? Ser helt plötsligt på min mobil att de ringer från Jonathan usa nummer o jag svarade o jag är så jävla arg på honom han ba ah hörde att du hade skickat sms till min londonmobil men jag bor i usa nu m who cares! vet att han inte gör det heller för innan de skulle han ju flyttat i februari han ljuger bara. Och jag blev så irriterad när han ringde för jag saknar honom så jävla mycket, aso blä! Så fort jag har fått ut han ur min hjärna och börja leva normalt utan att vi pratat på 1ohalv månad så förstör han det och ringer till mig jag kommer aldrig kunna släppa honom fan. Träffade även Ramiz en stund så de var en mysdag i går inte helt dock.




Kommentarer
» snygg svart kille

grym blogg du har, men den här ramiz du nämner i bloggen är han bosnier och är 89 har två bröder ?:O

2010-11-27 13:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback