utgång

Ska strax börja röra mig utåt tror jag. Ska träffa Johanna, Sandra & Jennifer. Vet inte riktigt än vad vi ska göra men något kul blir det alltid. Jag måste ha peeengar också sådet så ska till Helena i morgon ialf och städa fast vet inte riktigt vilken tid. Den enda anledningen till värför jag jobbar är för att jag ska komma till Bulgarien nästa säsong i 3 veckor eventuellt en månad ska försöka övertala alla andra så jag kan vara med ivan en längre stund för 1 vecka suger. Juste hos Gunilla var det jättemysigt , Sandras syster anna hade bakat 3 olika tårtor, kakor och massa saker supergott. Vi satt och pratade och hade det allmänt mys och hon fick massa örhängen som hon älskar hehe. Nä men nu blir det in på facebook snabbt sedan ututut! PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback