SORRY!

Förlåt att jag inte uppdaterade i går men var helt slut. Först jobbade jag fram tills kl 18.00 sedan begav jag mig till Gullmarsplan mötte upp pappa och Micke (minbror) Vi gick och köpte biljetter till bajenmatchen sedan tog vi en varsin iskall öl på en mysig resturang. Det är ju nästan rån egentligen att en öl kostar 50 kr. Men det var inte jag som betalade ( tur det ). Sedan begav vi oss vidare till Matchen och då kmr en av dom få hammarby låtar jag kan Kenta- just i dag är jag stark så jag sjöng som fasiken. Det var väldigt trevligt bajen vann med 3-1 mot treleborg tror dom hette något sådant. Påväg hem så köpte jag en Kebabtallrik eftersom jag bara ätit lite pasta runt tvåtiden så jag slaffsade i mig hela när jag kom hem. Nu ska jag börja sminka mig vaknade halv sju för att ta en långdusch raka benen och ja allting i stort sett hihi. Men vi hörs senare under dagen johannis kmr till min praktik i dag ska föna hennes hår och tvätta det. Puss lovers!


Jag för ca 3-4 år sedan, en blond liten brutta haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback