Sommarlov eller nästan

I går när jag kom hem orkade jag inte uppdatera, var ute med Jacob, sandra, jennifer & linda kom förbi. Vi satt vid nypan i blåsut och drack cider och lite öl. Senare handlade vi pizza kom hem vid nio helt slut somnade tjugo i tio. I dag var det skolavslutning eller nästan ska gå i Sommarskola för datakunskap fick ig i det och även Engelska men anna karin bjöd inte in mig för hon vet att jag klarar det. Fick Mvg i kultur o stilhistoria har vart på 2 leketioner skitnöjd med det hihi. Fick Vg i hantverksorigentering ovh i något mer.. resten Var G missnöjd med G i svenska men det jobbar jag upp. Nu ska jag ut med filip, sedan vila och sedan till Um. Hörs senare pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback