sleepy

Ska faktiskt gå och lägga mig strax. Har ätit burger king i dag med mami och julia efter det åkte vi bilen och badade eller ja doppa inte huvudet för det var iskallt i vattnet brrr. Har även pratat med Kim och Jacob i dag dom ska ta med mig till grönan någon dag ska bli kul. Har ingen fungerande mobilkamera för min mobil suger och den är bara 3 månader. Ska köpa en ny när jag vet att ja får mina pengar från rättegången för 2000 kr av dom fick jag för att han tog sönder mobilen. Resten för sveda värk osv. Så det blir inte så mycket nya bilder framöver bara om mina vänner tar för hittar inte sladden till digitalkameran så jag kan lägga in bilder. GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback